Jurnal

Astazi o recomandare

Ce te faci cand nu stii ce sa faci?
Nu faci nimic! E cel mai bun raspuns. Uneori si asta e greu. Sunt sigura ca stiti bine ce spun. 

Ei bine…da! Va scriu ca sa va spun ca nu pot sa scriu. 

Incepand de vinerea trecuta sunt intr-un carusel nou. Atat in ceai, dar si in viata. Totusi, acesta este cel mai rapid si abrupt in care m-am urcat pana acum. Si m-am urcat in multe. Nu stiu cand opreste, daca are pauza sau cand pot sa ma dau jos.

Am sa va scriu despre multe. Am articole incepute si neterminate. Am baut zilele acestea ceai care merita doua articole nu unul, dar acum nu pot. Accept ca nu pot si gata. Este printre putinele dati cand imi permit mie sa nu pot. Am vazut si ca nu se moare din asta.

Pana una alta va las aici un articol al lui Cosmin. Foarte bun articol. Va recomand sa il cititi si sa il simtiti. Practic, cu acest articol, dupa ani de zile de contrazis, eu si Cosmin suntem in acord. Ceaiul se poate bea pe stomacul gol doar daca esti conectat real la tine.

Daca puteam sa va scriu acum, in mod sigur ii faceam o prezentare mai faina. Chiar merita! Dar de unde nu este, nici Dumnezeu nu cere! 

Atunci, noi oamenii, oare de ce o facem?

P.S. macar azi am avut energie sa va fac poza. Pe care apropo, va rog sa nu le judecati prea tare in general. Sunt facute cu telefonul.

Lasă un răspuns

